zondag 19 maart 2017

vallen en weer opstaan - 30 dagen yoga

Ik deed het vorig jaar ook al.  Een 30 dagen yoga project. Normaal doe ik regelmatig yoga maar de laatste maanden is dit beetje bij beetje geslabakt.

Stom, ik weet het, want yoga doet me enorm deugd.

Gisteren ben ik dan maar opnieuw gestart met het "30 days yoga camp" van "yoga with Adrienne". Ik ben echt fan van Adrienne haar visie op yoga en vind haar lessen op you tube top!

Dus nu elke dag, voor 30 dagen lang, terug mijn matje uitrollen en trouw mijn yoga-oefeningen doen. En onze woef, die steunt me alvast!

Update 25/03/17 : mijn denken en mijn willen was weer te sterk :). Ik negeer soms dat mijn lijf niet mee kan. Elke dag yoga in combinatie met met wandelen bleek teveel van het goede. Conclusie: naar mijn lijf luisteren en me realiseren dat yoga om de dag of om de 2 dagen ook al super is! Want wandelen met mijne woef dat kan ik toch niet laten vallen....
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: