woensdag 8 maart 2017

Een super leuk verjaardagsgeschenk!

Voor mijn verjaardag, op 6 februari, kreeg ik van mijn man super leuke geschenkjes!
Het was een schot in de roos!!!!





Hij kocht voor mij 2 prachtige stofjes. En om zeker te zijn dat hij genoeg had, kocht hij 3 meter van elk stofje! Genoeg dus :)...En neen, ik wist van niets. Hij is deze gewoon zelf gaan kiezen.

Daarnaast kreeg ik enkele naaitijdschriften van la maison victor en de veritas + het boek: "de tas van annelies."

En dat was nog niet alles: In de namiddag bracht de lieve dame van de Sfeerwinkel  La VITA è BELLA te Evergem, nog een geschenk aan huis! Een prachtig bijzettafeltje met een hele mooie opbergdoos... Gewoon omdat hij dit bij ons niet kon verstoppen :)....

Zaaaaaalig die man van me. Ik mag me gelukkig prijzen.

Mijn moeder zei vroeger altijd tegen me als ik een spelletje verloor: " Geen geluk in het spel maar geluk in de liefde..."

Ewel zie, zoveel jaren later kan ik zeggen: " Moeder, ge hebt gelijk. Ik verlies nog altijd bij spelletjes maar o wat een geluk heb ik in de liefde :) "




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: