zaterdag 31 december 2016

Kerstgeschenkje: een pyama

Ja, de eerste zelfgemaakte kerstgeschenkjes zijn een feit.
Hier een pyama die ik naaide voor mijn schoonzus. Ik was meteen verliefd op de stof...
Het patroontje komt uit het boek "love at first stich" van tilly and the buttons. Duidelijk uitgelegd met foto's. Naast het lintje deed ik ook nog een elastiek in de broek. Ik vind het fijn dat de pyama op de heupen zit met hulp van de elastiek. Met het lintje kan je het dan nog iets meer aanspannen.


Na het maken van de pyama moest ik nog op zoek gaan naar een t-shirt. Dit bleek moeilijker dan het maken van de pyamabroek! In deze tijd van het jaar vind je bijna geen t-shirts. Hier en daar zag je er een paar met lange mouwen en steeds in sombere, donkere kleuren. Gelukkig vond ik in Bel en Bo nog een mooie t-shirt die gelukkig paste van kleur!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: