zaterdag 31 december 2016

Een zussentas, met heel veel liefde gemaakt

Voor mijn zus maakte ik een praktische handtas. Mijn zus is nu ook een hondenbaasje geworden van de lieve Zita. En met een jonge pub is het altijd praktisch om de handen vrij te hebben en toch je spullen op te kunnen bergen.
Ik koos het patroontje van de phoebe tas. Hier vind je de link naar het gratis patroontje.
Ik paste het patroontje wel aan met een aanpasbare schouderriem en met aan de binnenkant een open zakje, een zakje met rits en een sleutelhouder.
Het buitenstofje is ribfluweel. Ik had deze nog liggen en vond deze mooi gecombineerd met een katoenen stofje van ZiZo, een stoffenwinkeltje in Evergem

En natuurlijk hoorde daar ook een bijpassende hondenhalsband bij voor Zita 😛...


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: