woensdag 14 december 2016

Een selfmade memo-prikbord

Ik had er al lang zin in. Een memo-prikbord voor in mijn vrouwenhuis ( ateliertje).
Ik heb me laten inspireren door de tutorial van  Wonder fotografie.
Inderdaad simpel maar je hebt natuurlijk wel wat materiaal nodig.
Ik had het meeste liggen maar zocht nog een stofje.
Nu had ons moeder al een paar jaar een leuk stofje met bolletjes in haar kast liggen
en voila.. zie hier mijn memobord.

Alleen jammer dat ik nog niet al mijn inspiratie en zelfmaakideetjes kan ophangen :) Ik ben namelijk bezig met kerstgeschenkjes en natuurlijk moet dat nog een verrassing blijven voor manlief en andere mensenlievekes. Duimen dat het lukt want anders mogen we nog last minute naar de winkel vliegen :)...




IMG_5539 (2)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: