woensdag 14 december 2016

Een hemdje voor Filoutje


hemdjemarcelleke3

Yip, ik ben ook al enige tijd gebeten door de sewing bee...Super plezant om te doen!
Recent een hemdje gemaakt voor mijn man die als contactclown werkt voor de cliniclowns en bij Neuze Neuze. Wekelijks doet Filoutje zijn ronde in het kinderziekenhuis UZ Gent en Jan Palfijn. Daarvoor heeft hij natuurlijk een speciaal hemdje nodig. Vandaar een stofje besteld met beertjes... ...yip, een contactclown mag dat dragen...


Voor het hemdje heb ik me gebaseerd op volgende boek:


Daar staat een patroon van een herenhemdje in.



Het staat allemaal uitgelegd. Alleen snapte ik van tijd tot de tijd de uitleg niet. Met zwoegen en zweten en met een aantal eigenwijze  aanpassingen dan toch tot een hemdje gekomen voor Filou





hemdje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: