vrijdag 15 september 2017

Een creatief dochter-moeder moment


Gisteren kwam mijn moeder op bezoek om samen bloemstukjes te maken. Ik heb een aantal hortensia's en sedum staan. Genoeg voor het maken van een aantal prachtige bloemstukjes.

Ik vind het echt super om met eigen bloemen en planten uit de tuin iets te creëren. Mijn moeder maakt regelmatig prachtige bloemstukjes. Ik liet me dus maar al te graag inspireren!

Ik zocht een aantal materialen bij elkaar die volgens mij wel konden dienen als bloempot. Ik hou echt van bomma's spullen met een vleugje romantiek....

Het werd een gezellige namiddag. Een echt dochter-moeder moment. Kletsen, creatief zijn en daarna kunnen showen met prachtige bloemstukjes in mijn huisje....Wat wil je nog meer?




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: