maandag 16 januari 2017

2 hippe petten voor een hippe man

Een laat nieuwjaarscadooke maar met heel veel liefde gemaakt voor ons maatje. (En voor wie niet weet wie maatje is: Noël, partner van mijn moeder, maar zijn roepnaam bij ons is " maatje").

Ik had tussen de soep en de patatten als eens gehoord dat hij soms fris heeft aan zijn hoofd. Tja, het idee om dan voor hem een warme hippe pet te maken was dan snel gekomen. Het realiseren ervan iets minder snel 😏. Tja, als je beslist om alleen zelfgemaakt cadookes te geven dan duurt dit nu eenmaal langer dan cadookes te shoppen. Maar maatje heeft gelukkig veel geduld en was heel tevreden met zijn 2 petten.

Hij ontpopte zich dus al snel tot een heus fotomodel 😊.

En het moet gezegd: de petten staan hem echt goed! Maar ja, wat wil je met zo'n hippe mens...

















3 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooie petten! Moet er echt zelf ook eens aan beginnen, heb hier of daar nog wel een patroon liggen. Staat in ieder geval op mijn lijstje voor dit jaar.
    Het ga je goed op de boerenbuiten (daar vertoef ook ik het liefst)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, nu pas zie ik alle berichtjes op mijn blog. Grappig. Voor alles een tijd...Pet is heel leuk om te maken! Moet je zeker ook doen. En ja, den boerenbuiten. Daar voel ik me ook echt thuis! Tot ziens!

      Verwijderen

Jouw reactie hier: