vrijdag 7 juli 2017

Slapen in stijl...

Ik maakte voor mezelf een pyamabroek met een bijpassende t-shirt.
Het stofje van de pyamabroek heb ik aan - 50 % gekocht bij framalo!
Dat is het fijne aan soldenkoopjes: Je betaalt weinig voor mooie kwalitatieve stofjes.

Voor de pyamabroek gebruikte ik het patroon uit het boek "Tilly and the buttons".
Een leuk boek maar ik ondervond dat de patronen niet zo geschikt zijn voor mensen met een H-figuur of een recht figuur zoals ik. 
Voor het t-shirt gebruikte ik, hoe kan je het raden, de Odette van La Maison Victor.

Persoonlijk vind ik zowel de pyamabroek als  t-shirt nogal wijd uitvallen. Maar enfin, voor een pyama is dat eigenlijk zeker ok en het zit daarnaast ook super comfortabel.


Zoals je hier ziet worden de kantjes uit grootmoeders doos goed gebruikt.

Dat zal mijn grootmoeder niet gedacht hebben...

Oud en nieuw, een mooie combinatie en toch fijn om een beetje van je grootmoeder mee te dragen in je kleding....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: